میر حسین موسوی , رهبر سبزها

سایت رهبر سبزها منعکس کننده اخبار سایت های کلمه , جنبش راه سبز (جرس) , پارلمان نیوز و دیگر سایت های سبز است

شهیاد – چقدر منو دوست داری فوریه 16, 2008

Filed under: mp3 — HMD @ 8:30 ق.ظ.

shahyad.jpg

سلام دوستان . آهنگ جدید و بسیار زیبای شهیاد به نام یه عالمه

دانلود آهنگ [128] 

 

53 Responses to “شهیاد – چقدر منو دوست داری”

  1. haniye Says:

    mesle hamishe gol kashti shahyad jan!!!

  2. ناشناس Says:

    kheiliiiiiiiii

  3. ناهید Says:

    عالی بود شهیاد جان باز هم گل کاشتی
    دوستت دارم

  4. ناهید Says:

    ILOVE YOU
    SHAHYAD INEED YOU

  5. ناشناس Says:

    ba hal bood mer30

  6. مجتبي Says:

    با سلام و عرض خسته نباشي خدمت برادر عزيزم اميدوارم در تمامي امورات زندگيت موفق باشي ميتونم از شما دوست عزيز خواهش كنم آهنگ مادر را براي من بفرستي من خيلي جاهها دنبال آهنگ قديمي مادر ميگشتم ولي نتونستم پيدا كنم از شما خواهش دارم آهنگ فرستاده را با فرمت آ جي جي بفرستيد.

    از شما خواهش دارم به من راهنمايي كنيد اگر كاست مادر را براي من بفرستيد .
    09365204055

  7. HMD Says:

    dooste aziz ahange madar az shahyad ro mikhahid?

  8. امید حمامی Says:

    خیلی خوب بود

  9. ایمان حمزهای Says:

    خیلی عالی بود شهیاد جان

  10. ناشناس Says:

    VeryGood

  11. ناشناس Says:

    خیلی کم

  12. خاطره Says:

    عاشق صداتم ولی نه بیشترازنگات

  13. ناشناس Says:

    kheyli bahaliiiiiiiiiii

  14. خاطره Says:

    سفارشی عاشقتم

  15. ناشناس Says:

    روي هر چي صدا كم كردي

    غغلتنيب

  16. مریم Says:

    شهیاد فقط یه آخنگ قشنگ خوند انم دلبرم بود همین

  17. زهرا کهن Says:

    من عاشق اين آهنگ چقدر منا دوست داري هستم .
    ممنون از لطفتون

  18. زهرا Says:

    خيلي خوب بود من اين آهنگ چقدر منا دوست داري را دانلود کردم
    از همتون ممنون

  19. ناشناس Says:

    اهنگش واقعايدونست……

  20. ارزو Says:

    دست مريزاد..ديوونتم ديوونه.

  21. شكوفه Says:

    عاليييييييييييييييييييييييي هم تو هم شهياد عزيز

  22. اشکان Says:

    خیلیییییییییییییییییییییییییییی ماهییییییییییییییییییییییییییییییییی
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییی این البومت قشنگ بود

  23. نازي Says:

    عالي بود

  24. مونا Says:

    از چند سالگی شروع به خوانندگی کردی

  25. سام Says:

    دمت گرم

  26. ندا Says:

    شهياد بسيار خواننده موفق و دوست داشتني هستش . واقعاً دوستش دارم .
    مرسي شهياد جان

  27. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Says:

    همه اهنگات قشنگ عزیزم

  28. kherad Says:

    لطفاهرکسی ایمیل شهیاد را داره برای من میلش کنه
    o.dorri@yahoo.com

  29. parvaneh Says:

    shahyad is the best in all.kheyli doset dashtani va mahe makhsosan ke javab mailharo ham mide.
    shahyad@shahyadmusic.com
    inam email shahyad joooooooooooooneh

  30. pishi Says:

    ali bod shahyad jon ali tnx

  31. nahid Says:

    عالی بودشهیاد
    شهياد بسيار خواننده موفق و دوست داشتني هستش . واقعاً دوستش دارم شهیاد در هر کجای دنیا که باشی دوسس دارم وبه یادت هستم

  32. سودا Says:

    عالیه من عاشق این اهنگ هستم

  33. ناشناس Says:

    عالی بود عزیزم دوستت دارم یه عالمه

  34. ناشناس Says:

    نمی دونی چرا تازکیا سایتش باز نمیشه

  35. اشنا Says:

    خيلي خيلي دوستت دارم شهياد جوننمممممممممم

  36. ناشناس Says:

    سفارش می کنم واسه همیشه به خودم که یه عالمه دوست داشته باشم.این ای دی منه omid_architect_2008

  37. bhnam Says:

    شما از نظر من بهترینی دئست دارم
    بهنام

  38. هدی Says:

    مثل همسشه تک بودی برات ارزوی موفقیت دارم تا ابد

  39. امير Says:

    كارت فوق العاده عالي بود دوست دارم يه المه

  40. lili Says:

    thank you very much

  41. نازنین Says:

    تمامه زندگیمی شهیاد عزیزم به امید روزی که مال خودم شی.نازنین

  42. ناهید(شهیاد عشق منه) Says:

    شهیاد دودستت یه عالمه آهنگهایت هم عالیه

  43. فریما Says:

    عالی بود..عالی.

  44. امیر Says:

    دوست دارم بیشتر از همه
    واقعا» عالی بود

  45. sina Says:

    شهياد جان خيلي دوستت دارم!بيشتر از خودم!

  46. سحر Says:

    دوستت داريم

  47. elnaz021 Says:

    aaaaaaaaaaaaallllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiii bud harf nadareeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

  48. neda Says:

    veriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigoooooooooooooooooooooood shahyad joonam mibosamet

  49. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Says:

    شهیاد عاشقتم

  50. عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق Says:

    سفارشی دوست دارم . عاشقتم

  51. ممممممممممممممممممممممممهربان Says:

    دووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم خیلی زیاد

  52. love Says:

    verrrrrrrrrrrrrrry good exelent


بیان دیدگاه